Ozdravný pobyt Rokytnice

1. DEN – 2.5.2015 sobota

Posíláme první pozdravy z „Indiánské osady Apačů“

Cesta byla dlouhá, ale všechny děti jsou v pořádku, vše zvládly. Trvalo nám než jsme odnosili všechny zavazadla. Chvilkami jsme si mysleli, že jste dětem zabalili snad kamení. Museli jsme vybalit věci z 36 kufrů.V 18,30 už děti měly výbornou večeři – zeleninovou polévku, holandský řízek, bramborovou kaši a zelí.

Anderlová Anetra : Svojšová, Slepička, Závada, Hajný, Černý, Kúhnelová.

Novosadová Milada : Rybjanský, Kovařík, Táborská, Krupičková, Hybšová,Pracnová.

Červinková Jarka : Masopust, Kodýtek, Gall, Kožáková, Relichová, Šleierová.

Komedová Tereza : Nedomová,Urban,Havlíček,Kolářová,Petrová, Kammelová.

Nekolná Lenka : Dryje,  Dryje,  John,  Veselá,  Charvátová.

Chmelová Jana : Sláma, Rákocziová, Nejedlá, Masopustová, Johnová, Buithi.

Opravdu není v našich silách každému psát zprávy na mobil, co jaké dítě dělá. Sledujte každý den večer naše stránky.

2. DEN -3.5.2015 neděle

Ráno všechny malé indiány probudilo sluníčko. Nejprve jsme se vydatně nasnídali.

Dopoledne indiáni postavili své týpí a pozorovali přírodu. K obědu jsme měli zeleninový vývar se strouháním, kuře na paprice a těstoviny. Odpoledne jsme se vydali na průzkum okolí, kde na nás čekalo překvapení – stádo srnek. K večeři děti měly bramborový knedlík,uzené a špenát. Večer měl pro děti náčelník překvapení. První orlí pírko a odměny.

3. DEN -4.5.2015 pondělí

Dnes nás místo sluníčka probudilo bubnování deště do střechy a tak jsme dopoledne tvořili.

Už v 10.00 hodin jsme si ale dávali svačinku venku a šli do lesa. Po obědě – krémové polévce, kuřeti s bramborem a zel. salátem jsme vyráběli indiánský náhrdelník.  Místo odpolední svačinky jsme si upekli buřtíky. Náčelník vyhodnotil dnešní den a děti získaly druhé pírko, ale také sladkou odměnu. K večeři bylo rizoto se sýrem a červenou řepou.

4. DEN -5.5.2015 úterý

Dopolední procházka lesem nad chalupou.

K obědu byla polévka a ovocné knedlíky s vanilkovým přelivem.

Odpolední tvoření – výroba indiánských nástrojů (oštěpy, luky, šípy, sekyrky), trénink střelby z luku.

K večeři byla bramborová kaše s vepřovým plátkem. Po večeři si děti zdobily další pírko od náčelníka.

5. DEN – 6.5.2015 středa

Ráno po snídani jsme vyrazili na celodenní výlet do Polska do Dinoparku Sklarzska Poreba. Nejprve jsme se prošli celým parkem, děti pozorovaly makety dinosaurů v jejich původní velikosti.

Focení v dinosauří hlavě – neodolal snad nikdo. :-) K obědu jsme si dali řízečky s chlebem, oplatky, jablíčka a další dobroty.

Potom děti povozila mašinka z pohádky  “Flinstounovi“.

Nakonec jsme navštívili iniánskou vesnici.

K večeři byla polévka,  rajská omáčka, čufty a knedlík. Po večeři děti vybarvovaly indiánské omalovánky a zdobily si další pírko a získaly odměnu z dinoparku.

6. DEN – 7.5.2015 čtvrtek

Dopoledne děti strávily na pasece zkoumáním kůry, živočichů a rostlin.

K obědu děti měly polévku, hovězí přírodní plátek s rýží.  Odpoledne se vydali malí indiáni po stopách vyhledat poklad. Cestou plnili různé úkoly.

Každý indián se chtěl vyfotit s náčelníkem a jeho ženou.

Slavnostní večeře na rozloučenou byla – kuřecí steak, hranolky.Po splnění všech úkolů dnešního dne děti získaly poslední pírko.

7.DEN – 8.5.2015 pátek

Odjezd domů. :-) Ráno se děti nasnídaly. P.uč. naložily všechny zavazadla a v 8.00 hodin jsme odjížděli z Rokytnice do Lovosic.

Děkujeme všem rodičům za sponzorské příspěvky, ať již v materiální pomoci (oplatky, pitíčka, sušenky, čokolády apod.), tak i za finanční dary. Dále děkujeme za pomoc při nakládání pomůcek MŠ při odjezdu i příjezdu. Pokud by někdo měl zájem o fotografie z pobytu a nešly mu stáhnout ze stránek MŠ, doneste si prosím flashdisk.Nekolná Lenka